Search This Blog

Powered By Blogger

Friday 15 April 2011

Our way of celebrating/ 結婚5周年ディナー...

I can hardly believe it, but yes, it is true.
We have been married for five years today.

So, we decided to treat ourselves to a good dinner to celebrate.

FISH HEAD CURRY.


(Note the small round thing in the middle - an eyeball.  No, we didn't eat it)

Maybe this photo without the eye looks more appetising...?

It was yummy!  The restaurant is called C&R, in Westbourne.  The place is always busy with Malaysian people, and we have been there so many times.

We like fine dining too - but this was a perfect way for us to celebrate the occasion.  Who else but family and close friends do you want to share a hot pot, lick fingers and suck fish bones with?

We finished off our evening with our favourite gelato, at Oddono's :)

>->->->->->->->

あんまり実感がわかないのですが(そして、すっかり私自身は忘れていたのですが)、今日で結婚(正式には入籍)から5周年らしい。

ということで、お祝いのディナーに行くことにしました。

フィッシュ・ヘッド・カレー を食べに♪


(真ん中の丸いのは目玉です。食べませんでしたが)

こっちの鍋の写真のほうがいいかもしれませんね... →

とっても美味しかった! オクラ、トマト、ナスが一杯入って、かなり辛くて。
C&R というお店で、いつもマレーシア人のお客さんで一杯です。私たちはもう何度も行っている、お気に入りのお店です。


おしゃれなお店もいいけれど、私たちの記念日にはふさわしい料理だったと思います。
ひとつの鍋を囲んで、手づかみで骨にしゃぶりつくお料理なんて、仲良しの友人か家族相とじゃないと、食べられませんから。

そして、デザートにはジェラート屋さんのOddono's に寄ってきました ^^ おいしかった~

No comments:

Post a Comment